ضد دختر
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 486
بازدید ماه : 1251
بازدید کل : 225019
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

آيکـُن هاي ِ دختره

منبع : خدمات وبلاگ نویسان جوان          www.bahar22.com رفتن به بالای صفحه

<-PollName->

<-PollItems->

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

بهترین
اول بهترين باش بعد اولين




فرهنگ لغت دختر ا:

1 - فاصله سني مون خيلي زياده(يعني خيلي از مرحله پرتي)
2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (يعني خيلي بد هيکلي)
3 - من الان تو موقعيت بدي هستم (يعني دلم يه جا ديگه گيره)
4 - تقصير تو نيست تقصير منه (يعني عجب غلطي کردم با تو دوست شدم)
5 - من تو دوستيمون از هيچ کاري دريغ نکردم (يعني هر غلطي خواستم کردم......)
6 - ديروز يه خواستگار دکتر داشتم (يعني زودتر بيا منو بگير)
7_فرهنگمون به هم نمیخوره : (تیپت خیلی خزه ..)


.....

.....

.....

مواد بکار رفته در ساخت دختر ها.::: گوشت و استخوان 40 الی 60 کیلو::لوازم آرایش 10 کیلو:::عشوه 40 خروار::: قهر و مکر 50 دور در 1 دقیقه ::: زبان 41 متر:::توانایی بیان 2000 هارس پاور :::قدرت اشک ریزی 5 لیتر در ساعت ::: منطق 2 گرام در کل ::: عقل نیم مثقال ::: لجازی به اندازه کافی!!!!!!!!!

....

....

....

 

تفاوت گفتاری پسر و دختر در پای تلفن

گفتگوی دو دختر پای تلفن: سلام عشقم، قربونت برم. چطوری عسل؟ فدات شم... می بینمت خوشگلم... بوس بوس بوس



گفتگوی دو پسر پای تلفن: بنال... بوزینه مگه نگفتی ساعت چهار میای؟ د گمشو راه بیفت دیگه کره خر

گويش دختران در سال 81: عزيزم، عشقم، چرا ناراحتی؟ قربونت برم..

گويش دختران در سال 86:عزيزم، عشقم، چرا ناراحنی؟ قلبونت برم..

گويش دختران در سال 91:عجيجم، عجقم، چلا نالاحتی؟ قلبونت بلم..

گويش دختران در سال96:ديبيلم، عولوپولو، بيلی بولو نات..

...

...

...

با دوست دخترم پشت چراغ قرمز، تو ماشین نشسته بودیم
یهو یه گل فروشه اومد جلو گفت: آقا یه گل بخر...
گفتم: نمیخوام عزیزم.
گلفروش : وااااااااا! پس چرا واسه دختر دیروزیه خریدی واسه این نمیخری؟؟؟چرا فرق میزاری بینشون؟؟
بعدم دوید رفت ..!

نظر یادتون نره.ممنون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : Reza