جوک
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 462
بازدید ماه : 1227
بازدید کل : 224995
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

آيکـُن هاي ِ دختره

منبع : خدمات وبلاگ نویسان جوان          www.bahar22.com رفتن به بالای صفحه

<-PollName->

<-PollItems->

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

بهترین
اول بهترين باش بعد اولين




یاد اون روزها بخیر!!!

یاد اون روزها بخیر.
وقتى من بچه بودم، مادرم هزار تومن به من مى‌داد و مرا به فروشگاه مى‌فرستاد.
من با ٣ کیلو سیب‌زمینى، دو بسته نان، سه پاکت شیر، یک کیلو پنیر، یک بسته چاى و دوازده تا تخم‌مرغ به خانه برمى‌گشتم.

اما الان دیگه از این خبرها نیست.
همه جا توى فروشگاه‌ها دوربین گذاشته‌اند !!! ههههههههه

 

نصیحت غضنفر به پسرش : هیچ وقت زن نگیر و به پسرت هم بگو زن نگیره

غضنفر میره كولر بخره، یارو میگه كولر آبی میخوای؟ میگه: فرقی نمیكنه، قرمز بده.

به غضنفر خبر میدن که بابا شدی میگه به زنم نگید میخوام غافلگیرش کنم.

غضنفر زن ژاپنی می گیره هی نگاش میکنه و میگه:اگه خوابت میاد برو بخواب

خخخخخخخخخخخخ چیست؟ تیکاف غضنفر به مدت ۱۰ ثانیه قبل از تف کردن !

 

یک دستگاه الاغ مدل بالا تیپ قاطر- سم اسپرت ارتفاع تا زانو- دارای کارت یونجه مصرف صدی یه مشت علف !

گردن هیدرولیک- دزدگیر مجیک جفتک زن اوتوماتيك- پالان چرمی- بوق عرعر بلبلی- چشم زنون ديد در شب- رنگ طوسی متالیک

فروشی محصول ۲۰۱۱ شرکت غضنفر

 


یارو تو جهنم بوده ،
سرشو میکنه تو بهشت میگه :آب جوش نمیخواین؟
میگن :نه!میگه: پس یه موز بده ...!

 

یارو میره دمه مغازه میگه آقا شیرینی میرینی داری؟؟؟ مغازه دار میگه نه گز و گوز دارم

ماه...
بابا: دخترم .... این همه وقت تو بالکن ایستادی چیکار میکنی ؟؟
دختر: بابا دارم ماهو نیگاه میکنم
بابا : پس به ماهت بگو ماشینشو خاموش کنه ... صداش نمیزاره بخوابیم

 


یادش بخیر ما بچه بودیم ، یه دستمال کهنه ای ، لنگ ماشینی چیزی پیدا میکردن
میذاشتن لای پامون بقچه میکردن تا یه هفته بعد بازش کنن
الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هردو طرف ،8 لایه محافظ،ویتامینه،
همراه با عصاره ی مالت ، 12 ایر بگ،کروز کنترل،سنسو عقب،تهویه مطبوع ،با ال سی دی... خلاصه فول آپشن دیگه

نظر بدیناااااااااا.مرسی


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : Reza